2 augusti

Började för länge sen
Allting har förändrats men
Inget att förlåta, inget glömt
Vissa av er tvivlar än
Tvivlar men jag har bestämt
Att inte höra på.

Många av oss bygger nåt andra river ner och
Fördriver tiden med att titta på
Skrivna ord finns kvar för gott
Det du säger bleknar bort
Du är och kommer alltid att va rädd
Här är scenen varsågod
Alla väntar sig nåt stort
Så visa hela världen ditt geni
Jag har mera tålamod, än vad du har hårda ord
Det måste du förstå


så otroligt less på människor nu.
jag vet inte, det kanske står i min panna:
hey! kom hit och ta sönder mig. just do it.
du vet att, ta erat bullshit och dra åt helvete.
& jag är så, att jag tar bort er ur mitt liv på en sekund.
och då lever ni inte längre i mina ögon.
och det är inte mig det blir ett helvete för.
för det är du som kommer att ångra att du någonsin tvekade
och gick åt fel håll.
byebye hun.

josefinnilsson,
&kungen lever vidare, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0