18 augusti


igår jobbade jag kväll, idag jobbade jag långis, imorgon jobbar jag morgon, torsdag kväll,
frdag morgon, lördag kväll,söndag morgon. tror jag iaf. det känns i mina fötter att jag stått för länge an
vad jag brukar. men mycke timmar, mycke pengar, iaf för mig hah som nu för tiden brukar vara fattig
när pappa inte ger mig nå pengar ^^, iaf, jag gillar pengar, jag älskar att få pengar, pengar i mitt hjärta.
pengar är överskatta, men nog är det så jävla gött o ha dom !
jag börjar jobba om 8timmar och typ en kvart, jag bara.. rå längtar tills imorgon när jag äntligen slutat,
så ska jag gå o sola, åh så länge :) har inte solat på 4 dagar, abstinens när man väl börjat sola.
nu ska jag ta mina hippiepiller så att jag säker somnar på duns.
min älskade, käraste, underbaraste, alla bra ord i världen bästa vän har flyttat..
hon har flyttat till ume för att gå gymnasium... hon kanske inte alltid har varit världens ängel hah, men
nu sista året så har jag varit så stolt över henne. under tiden jag var hemma under yran försökte jag vara med
henne så mycke som jag kunde, för att jag skulle ine va hemma när åkte. och varje gång det kom på tal
att hon skulle åka, börja jag att lipa, jag kunde verkligen inte hålla tillbaks. för även fast vi inte umgås jämt
så har vi ändå varit där utan några problem i över 3 år nu.
o så hann vi aldrig säga hejdå.. hon skickade sms härom dagen att hon skulle åka.
och det bara forsa ner tårar, tyvärrr gr det de nu också, för att jag inte kan va med henne, att jag inte kunde säga hejdå.
och gullig som hon är skrev hon för ett tag sen när jag var på jobbet att hon skulle ringa imorgon och berätta
massa grejer som händer. jag är faktiskt så otroligt stolt över henne, att hon lyckades, och kommer att
forstsätta med det.
idaberg, jag älskar dig.



josefinnilsson,
jag hatar när det blir så här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0