10 augusti

jag får fan inte va trött och vara i närheten av micke alltså, jag skrattar så sjukt mycke.
blir så fnittrig, och jag inte sluta. och jag vet inte vad som är så roligt heller det som är
det värsta !
jag är faktiskt rätt så asnöjd för att jag börjar fyra imorgon, alltså långlång sovmorgon :)
fall moltas tillåter det...
jobba i luckan alltså.. jaa, det känns ju bara så.. vrickat.
lilla jag, den minste. men det gick ju bra idag, fast då är ju ändå en till där.
dagen började faktiskt dåligt, försov mig lite, fick göra massa grejer som inte fanns. det
var  2st pojkar som börja kasta tomater på mig, josefin gav igen lite milt och smtea in majonäs på
kinderna. jahaaaaja, då doppar man spaghetti och har I TRÖJAN...!
aah, försöker ha mig i disken och nersprutad i örtolja. jaaa, josefin är offret ! hah
inte lätt att va den minste inte.
nu på kvällen åkte vi några till uddevalla, efter att jag varit inne på gina så vart dom less stackarna hah,
så då varte donken sen hem. jaa, har itne så mycke mer att berätta.
blir så tråkigt, kan ju bara berätta om dagarna, och ibland kanske det inte händer så mycke hah.
nu är jag trött, bye.


josefinnilsson,
dirtydiana

Kommentarer
Postat av: Moster becca

Men fan va grymt att du får stå i luckan nu, det fixar du ju fint!!! :-)

Jag har föresten fått jobbet på Gina Tricot!!!!!! Heltid också, så nu antar jag att du kommmer bli min troganste stamkund?! :-)



Hälsa alla!

/ "på-30-sekunder" - moster

2009-08-12 @ 18:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0