12 april

såna här tider när man åker till stockholm o ska vara allmänt
social och glad för att träffa sin far, men så blir man sjuk istället och ligger inne
i sängen tills kl.3 på dagen när det är strålande vårväder ute, som man bara längtar
till hemma i äckliga östersund. då när jag ligger under täcket i min kallsvettiga feber,
kommer jag på en massa grejjer jag pront måste göra. men som jag inte kan. 

*   jag måste såklart bli frisk tills jag kommer hem.

*   min pappa ville inte köpa ett solarium, så jag tänkte att
    då skall jag ta mig en lång tid till att sola direkt när jag kommer hem.

*  jag fyller år snart  ( aakey, om 38 dagar ) så jag måste skriva en önskelista (I)

*  då börjar jag såklart undra över vad jag önskar mig. och då slår det mig, att jag önskar
    mig nog absolut ingenting roligt längre. det är alltid roligast att få presenter när man är liten.
    *  en mega stor resväska, orange, som finns på wedins. ( haha helst med limpis i )
    *  vattenkokare
    *  kaffepress 
    *  en byrå  (som jag inte äns får plats med på mitt rum, men jag önskar mig den ändå tills ja flyttar)
    *  en ny ipod ( för min har fått vattenskador )
    *  också bombas förstås, för pappa skall ändå inte ha kvar han så mycke längre.


*  jobb, åter igen jobb. ge mig bara ett jobb. så skall vi se att allting blir bra.
   för josefin behöver pengar (y)


*  att jag måste köpa hårfärg. jag har liksom börjat att gett upp mitt stackars hår
   så nu måste jag börja skärpa till mig.

*  göra en rejäl utrensning av min garderob och för övrigt hela mitt rum. 

*  måste kolla efter en ny bikini !

nej, nu orkar jag inge mer, nu skall jag antagligen gå o lägga mig i sängen eller i soffan.
byebye.

jag saknar limpis !


bombas

josefinnilsson,
stampa på den


Kommentarer
Postat av: limpaan

meh, mig i en resväska, jahaja. bara för att jag är liten och lätt skulle få plats i en eller? :P

juste, jag saknar dig oxå <3

2009-04-12 @ 22:18:43
URL: http://linnhovsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0