8 april

skön dag, ingen matte eller engelska. in på stan drack kaffe
med limpis,krullet,tomten &sara. drog hem till danne.
sen har vi typ bara legat i soffan o glott på tv tills nu.
är hemma hos linn just, och väntar på att danne skall komma o hämta mig.
värdelös, men dock skön dag.



linn hovsgård, skulle aldrig klara en dag utan dig.
du är mitt bästa. du lever i mitt hjärta, i mitt huvud och under min hud.
helt enkelt, vad skulle jag göra utan dig?
du &jag, jag behöver dig.
<3


josefinnilsson,
&min tigerrandiga limpis. och bella..

Kommentarer
Postat av: limpan

hahah du e allt bra knäpp du.

men jag älskar dig iag :)) <3

2009-04-08 @ 23:28:10
URL: http://linnhovsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0