25 april

J A G  Ä L S K A R  Å R E

finns det nånting underbarare än världens solsken och åre?
svar: NEJ
så jävla underbar dag, älska.
åkte till åre igår, klev upp halv 10. VÄDRET!
jag,morbror och min kusin drog upp till backen sen vart det åkaåka hela dagen lång.
vid 4 var det after ski på torget och massa priser.
underbart.
dock googlebränna.. inte lika snyggt.
sen drog vi ner till bakfickan o käka, ceasarsallad med kyckling  (y)
även fått frågan att flytta dit. antagligen till nästa säsong då, eftersom
i sommar följer jag med dom ner till fjällbacka o jobbar.
GRR, jag längtar !
kom hem vi halv 9, tog bussen till frösöstrand och träffade massa folk och
grillade massa gott.

så ja, UNDERBAR DAG!




AAH, min morbror äger din.
han är bäst.
 <3

josefinnilsson,
så otroligt glad, för engångs skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0