15 april

känner mig stressad som tusan, riktigt varför vet jag inte.
för jag har hur mycke tid som helst, jag har redan packat allt o bäddat.
är väl stressad för ikv då.
mitt flyg går 18.15, det känns skönt att få åka hem nu, yäähy.
jag saknar limpis, eftersom jag är med henne i princip varenda eviga dag, så blir det
tomt utan den där lilla pratiga skiten( <3) egentligen bara efter en dag.
men imorgon skall jag äntligen få träffa henne.
kom precis in efter att ha varit ute o gått en sväng med bombas i en timma.
ser ju! jag behöver mig en bombas så rör jag ju iaf på mig. höh.
måste ju va med älsklingen innan jag åker.
jaja, nu ska ja väcka liv i papaaaa. sen kommer jag hem! :)
bye,


josefinnilsson,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0