1 april


Like it or not, even though she's a lot like me,
We're not the same.
And I'm a lot to handle,
You don't know trouble, I'm a hell of a scandal.
Me? I'm a scene, I'm a drama queen.
I'm the best damn thing that your eyes have ever seen.





josefinnilsson,
det fanns en gång en tjej som stog mig väldigt nära, men efter ett tag så gled vi liksom ifrån varandra.
så som det brukar bli efter ett tag.
sen plötsligt en dag kommer hon fram till mig på stan och frågar om skjuts.
vars ska du då? frågade jag. hon sa att hon var tvungen o hämta lite grejer nånstans, för att
hon skulle flytta. aatjena tänkte ja. kan ju inte bara dra från allt bara så där..? jag tog henne förgivet helt enkelt..
för hon va liksom ändå alltid bara där även fast vi inte umgicks. så bara.. poff. jag trodde hon drev. vem fan träffar en
kille o flyttar, typ 70mil (?) hemifrån.
nu har hon varit borta ungefär 8 månader (?)
men imorgon kommer hon hem. & det längtar jag till, att bara få se henne igen.
hon är galen,tokig,liten,glad,sprallig, knepig, och har ett jävla humör.
men det är nog därför jag älskar henne. för att hon är precis lika fuckad' som jag.
hej elin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0